ELO Digital Office rozwija i sprzedaje wysokiej jakości oprogramowanie do zarządzania dokumentami, archiwizacji cyfrowej i obiegu dokumentów. ELO® obejmuje całe spektrum zarządzania treścią w przedsiębiorstwach (Enterprise-Content-Management ECM).
ELO ECM Suite 11
Rozwiązanie na każdą potrzebę
Kompleksowa oferta wysokowydajnych produktów ELO® przeznaczona jest do obsługi procesów biznesowych zwiększających wartość przedsiębiorstwa. ELO oferuje optymalne rozwiązanie dla efektywnego zarządzania treścią w przedsiębiorstwie (ECM) dostosowane
do wielkości i wymagań Państwa firmy a także pozwala spełnić ustawowe wymogi dotyczące archiwizacji oraz RODO. Oferta skierowana jest do przedsiębiorstw każdej wielkości: począwszy od osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i małych przedsiębiorstw, dla których dedykowana jest aplikacja ELOoffice, stanowiąca wprowadzenie do DMS, przez średnie przedsiębiorstwa, dla których przeznaczona jest modułowa aplikacja ELOprofessional, po duże firmy i korporacje, dla których opracowano ELOenterprise czyli niezależny od platformy system high-end. Dopełnieniem tej oferty jest aplikacja ELO DMS Desktop, która umożliwia zintegrowaną pracę z funkcjonalnościami ELO w ramach standardowych aplikacji Microsoft Office (Outlook, Word, PowerPoint, Excel) i udostępnia dane istotne dla przedsiębiorstwa dzięki integracji ELO.
ELO w kontekście RODO
ELO w standardzie zawiera funkcje, przy pomocy których można w prosty sposób spełnić wymogi RODO. Zapewnia zmianę formy prowadzenia dokumentacji pracowniczej z papierowej na elektroniczną (ELO Business Solution HR Personnel). Wymagane przez ustawę usuwanie dokumentów w ELO odbywa się automatycznie. ELO posiada rozbudowane funkcje do wyszukiwania i wyspecjalizowany eksport celem udostępniania danych. System oferuje także możliwość generowania wyspecjalizowanych raportów poświadczenia (np. dzienniki usunięcia), również z możliwością szyfrowania plików.
Przedstawiamy główne linie produktów ELO®
ELOenterprise jest niezależnym od platformy, wysoko skalowalnym, ze zdolnością obsługi rożnych podmiotów, wysokiej klasy rozwiązaniem, które sprawdza się przede wszystkim
w centrach przetwarzania danych. ELOenterprise idealnie nadaje się do stosowania w dużych firmach i korporacjach. Zorientowana na usługi architektura (SOA) ELOenterprise umożliwia optymalną integrację funkcjonalności ELO ECM z charakterystycznymi procesami biznesowymi dla przedsiębiorstwa.
ELOprofessional jako rozwiązanie klient/serwer zostało stworzone na potrzeby średnich przedsiębiorstw. Indywidualnie dostosowane do potrzeb przedsiębiorstwa rozwiązanie ECM/DMS jest możliwe dzięki modułowej budowie ELOprofessional. Dzięki znanej systematyce przechowywania i digitalizacji procesów w przedsiębiorstwie program charakteryzuje się krótkim okresem wdrożenia. Ponadto ELO można w prosty sposób integrować ze wszystkimi wykorzystywanymi w Państwa firmie aplikacjami (Microsoft, Systemy CAD czy ERP).
ELO ECM Suite 11 stanowi kompletny pakiet umożliwiający nowoczesne, cyfrowe zarządzanie informacją w Państwa firmie. ELO ECM Suite 11 jest to platforma, którą dostosowuje się do indywidualnych wymagań, zapewniając w ten sposób wydajne procesy i ukierunkowany przepływ informacji.
Przykłady z ELO®:
Interfejs użytkownika
Przegląd istotnych informacji.
Stwórz swój indywidualny interfejs, który sprawi, że praca będzie szczególnie komfortowa. Konfigurowalny interfejs umożliwia takie rozmieszczenie często używanych funkcji i informacji, aby były one stale widoczne i bezpośrednio dostępne.
- Łatwy start dzięki czytelnemu i intuicyjnemu interfejsowi.
- Podobny do interfejsów MS Office i Windows.
- Liczne opcje do indywidualnego dostosowania.
- Prosta i intuicyjna nawigacja kafelkami.
- Tworzenie, dostosowywanie i udostępnianie kafelek w zbiorze kafelek.
ELO Feed
- Narzędzie służące do wymiany informacji, poprzez funkcje komentarzy w dokumentach i folderach, w formie chatu
- Tworzenie postów do konkretnego dokumentu i odpowiedzi na uwagi
- Przeprowadzanie ankiet wśród współpracowników bezpośrednio w dokumencie
- Przejrzysty wgląd w dokonane zmiany
ELO Analytics
Analizy dużej ilości danych zaledwie w kilka sekund
Dzięki ELO Analytics jest możliwość oceny dużych ilości informacji, akt i dokumentów w bardzo krótkim czasie.
Łatwy w obsłudze kokpit oferuje różne możliwości wizualizacji.
Otwórz się na niewykorzystaną dotąd wiedzę i zyskaj nowy wgląd w dane Swojej firmy.
- Możliwość przeprowadzenia błyskawicznej analizy dzięki najnowocześniejszej technologii Analytics
- Ochrona wiedzy dzięki możliwości przyznawania uprawnień
- Możliwość generowania indywidualnych widoków danych
- Możliwość przedstawienia danych za pomocą czytelnych wizualizacji
- Możliwość błyskawicznego tworzenia pulpitów
ELO Business Solution Invoice
Cyfrowe zarządzanie fakturami:
- Gotowe rozwiązanie do dopasowania wg. wymagań
- Uwzględnienie standardu unijnego dla faktur (XML)
- Łatwa integracja z systemami ERP
- Monitorowanie faktur i terminów (łącznie z analizą)
ELO Business Solution Contract
Cyfrowe zarządzanie umowami:
- Zarządzanie umowami i przegląd sytuacji
- Szybka edycja i zarządzanie danymi
- Controlling umów i opcje analizy
- Pełny dostęp do informacji
Firma ELO Digital Office została wyodrębniona w 1998 roku z grupy Louis Leitz jako samodzielny podmiot z siedzibą w Stuttgarcie i stała się międzynarodowym przedsiębiorstwem posiadającym swoje oddziały w Europie, Ameryce Południowej, Azji i Australii. Gęsta sieć partnerów systemowych opiekuje się ponad 1 000 000 aktywnych użytkowników na świecie. Ponadto ELO® utrzymuje wiele partnerstw technologicznych z producentami oprogramowania i sprzętu, jak Canon, Epson, Fujitsu, Kodak, Microsoft, NetApp i Sun Microsystems.
Produkty ELO®, ze względu na swoją elastyczność i wysoką wydajność, są używane w przedsiębiorstwach wszystkich branż i wielkości. Renomowani klienci na świecie jak np. EnBW, Lufthansa, Bilfinger, Miasto Zurych (Szwajcaria) oraz w Polsce między innymi: Provident S.A., Global Cosmed SA, Marvipol SA, Centrum Nauki Kopernik, Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o., Eurobank SA, Sitech sp. z o.o. (Grupa Volkswagen), Robert Bosch Sp. z o.o., Schindler Polska Sp. z o.o. a także różne władze lokalne i państwowe stawiają na wysoką jakość innowacyjnych produktów ELO®.
ELO® oferuje w Polsce pełną gamę produktów firmy ELO Digital Office GmbH i gwarantuje zaplecze techniczne i merytoryczne w języku polskim.
Zapraszamy do kontaktu:
ELO Digital Office Sp. z o. o. |