ELO Digital Office zaprasza na bezpłatny Kongres 2019

ELO Digital Office zaprasza na bezpłatny Kongres 2019

Lipiec 17, 2019 Wyłącz przez Space Press

ELO Digital Office rozwija i sprzedaje wysokiej jakości oprogramowanie do zarządzania dokumentami, archiwizacji cyfrowej i obiegu dokumentów. ELO® obejmuje całe spektrum zarządzania treścią  w przedsiębiorstwach (Enterprise-Content-Management ECM).


ELO ECM Suite 11
Rozwiązanie na każdą potrzebę

Kompleksowa oferta wysokowydajnych produktów ELO® przeznaczona jest do obsługi procesów biznesowych zwiększających wartość przedsiębiorstwa. ELO oferuje optymalne rozwiązanie dla efektywnego zarządzania treścią w przedsiębiorstwie (ECM) dostosowane
do wielkości i wymagań Państwa firmy a także pozwala spełnić ustawowe wymogi dotyczące archiwizacji oraz RODO. Oferta skierowana jest do przedsiębiorstw każdej wielkości: począwszy od osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i małych przedsiębiorstw, dla których dedykowana jest aplikacja ELOoffice, stanowiąca wprowadzenie do DMS, przez średnie przedsiębiorstwa, dla których przeznaczona jest modułowa aplikacja ELOprofessional, po duże firmy i korporacje, dla których opracowano ELOenterprise czyli niezależny od platformy system high-end. Dopełnieniem tej oferty jest aplikacja ELO DMS Desktop, która umożliwia zintegrowaną pracę z funkcjonalnościami ELO w ramach standardowych aplikacji Microsoft Office (Outlook, Word, PowerPoint, Excel) i udostępnia dane istotne dla przedsiębiorstwa dzięki integracji ELO.

 

 

ELO w kontekście RODO

ELO w standardzie zawiera funkcje, przy pomocy których można w prosty sposób spełnić wymogi RODO. Zapewnia zmianę formy prowadzenia dokumentacji pracowniczej z papierowej na elektroniczną (ELO Business Solution HR Personnel). Wymagane przez ustawę usuwanie dokumentów w ELO odbywa się automatycznie. ELO posiada rozbudowane funkcje do wyszukiwania i wyspecjalizowany eksport celem udostępniania danych. System oferuje także możliwość generowania wyspecjalizowanych raportów poświadczenia (np. dzienniki usunięcia), również z możliwością szyfrowania plików.

 

Przedstawiamy główne linie produktów ELO®

ELOenterprise jest niezależnym od platformy, wysoko skalowalnym, ze zdolnością obsługi rożnych podmiotów, wysokiej klasy rozwiązaniem, które sprawdza się przede wszystkim
w centrach przetwarzania danych. ELOenterprise idealnie nadaje się do stosowania w dużych firmach i korporacjach. Zorientowana na usługi architektura (SOA) ELOenterprise umożliwia optymalną integrację funkcjonalności ELO ECM z charakterystycznymi procesami biznesowymi dla przedsiębiorstwa.

ELOprofessional jako rozwiązanie klient/serwer zostało stworzone na potrzeby średnich przedsiębiorstw. Indywidualnie dostosowane do potrzeb przedsiębiorstwa rozwiązanie ECM/DMS jest możliwe dzięki modułowej budowie ELOprofessional. Dzięki znanej systematyce przechowywania i digitalizacji procesów w przedsiębiorstwie program charakteryzuje się krótkim okresem wdrożenia. Ponadto ELO można w prosty sposób integrować ze wszystkimi wykorzystywanymi w Państwa firmie aplikacjami (Microsoft, Systemy CAD czy ERP).

 

ELO ECM Suite 11 stanowi kompletny pakiet umożliwiający nowoczesne, cyfrowe zarządzanie informacją w Państwa firmie. ELO ECM Suite 11 jest to platforma, którą dostosowuje się do indywidualnych wymagań, zapewniając w ten sposób wydajne procesy i ukierunkowany przepływ informacji.

 

Przykłady z ELO®:

Interfejs użytkownika
Przegląd istotnych informacji.

Stwórz swój indywidualny interfejs, który sprawi, że praca będzie szczególnie komfortowa. Konfigurowalny interfejs umożliwia takie rozmieszczenie często używanych funkcji i informacji, aby były one stale widoczne  i bezpośrednio dostępne.

  • Łatwy start dzięki czytelnemu i intuicyjnemu interfejsowi.
  • Podobny do interfejsów MS Office i Windows.
  • Liczne opcje do indywidualnego dostosowania.
  • Prosta i intuicyjna nawigacja kafelkami.
  • Tworzenie, dostosowywanie i udostępnianie kafelek w zbiorze kafelek.

 

ELO Feed

  • Narzędzie służące do wymiany informacji, poprzez funkcje komentarzy w dokumentach i folderach, w formie chatu
  • Tworzenie postów do konkretnego dokumentu i odpowiedzi na uwagi
  • Przeprowadzanie ankiet wśród współpracowników bezpośrednio w dokumencie
  • Przejrzysty wgląd w dokonane zmiany

ELO Analytics
Analizy dużej ilości danych zaledwie w kilka sekund

Dzięki ELO Analytics jest możliwość oceny dużych ilości informacji, akt i dokumentów w bardzo krótkim czasie.
Łatwy w obsłudze kokpit oferuje różne możliwości wizualizacji.
Otwórz się na niewykorzystaną dotąd wiedzę i zyskaj nowy wgląd w dane Swojej firmy.

  • Możliwość przeprowadzenia błyskawicznej analizy dzięki najnowocześniejszej technologii Analytics
  • Ochrona wiedzy dzięki możliwości przyznawania uprawnień
  • Możliwość generowania indywidualnych widoków danych
  • Możliwość przedstawienia danych za pomocą czytelnych wizualizacji
  • Możliwość błyskawicznego tworzenia pulpitów

ELO Business Solution Invoice
Cyfrowe zarządzanie fakturami:

  • Gotowe rozwiązanie do dopasowania wg. wymagań
  • Uwzględnienie standardu unijnego dla faktur (XML)
  • Łatwa integracja z systemami ERP
  • Monitorowanie faktur i terminów (łącznie z analizą)

ELO Business Solution Contract
Cyfrowe zarządzanie umowami:

  • Zarządzanie umowami i przegląd sytuacji
  • Szybka edycja i zarządzanie danymi
  • Controlling umów i opcje analizy
  • Pełny dostęp do informacji

Firma ELO Digital Office została wyodrębniona w 1998 roku z grupy Louis Leitz jako samodzielny podmiot z siedzibą w Stuttgarcie i stała się międzynarodowym przedsiębiorstwem posiadającym swoje oddziały w Europie, Ameryce Południowej, Azji i Australii. Gęsta sieć partnerów systemowych opiekuje się ponad 1 000 000 aktywnych użytkowników ELO na świecie. Ponadto ELO® utrzymuje wiele partnerstw technologicznych z producentami oprogramowania i sprzętu, jak Canon, Epson, Fujitsu, Kodak, Microsoft, NetApp i Sun Microsystems.

 

Produkty ELO®, ze względu na swoją elastyczność i wysoką wydajność, są używane w przedsiębiorstwach wszystkich branż i wielkości. Renomowani klienci na świecie jak np. EnBW, Lufthansa, Bilfinger, Miasto Zurych (Szwajcaria) oraz w Polsce między innymi: Provident S.A., Global Cosmed SA, Marvipol SA, Centrum Nauki Kopernik, Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o., Eurobank SA, Sitech sp. z o.o. (Grupa Volkswagen), Robert Bosch Sp. z o.o., Schindler Polska Sp. z o.o. a także różne władze lokalne i państwowe stawiają na wysoką jakość innowacyjnych produktów ELO®.

ELO® oferuje w Polsce pełną gamę produktów firmy ELO Digital Office GmbH i gwarantuje zaplecze techniczne i merytoryczne w języku polskim.

Zapraszamy do kontaktu:

ELO Digital Office Sp. z o. o.
ul. Kombatantów 34
66-400 Gorzów Wielkopolski
e-mail: gorzow@elo-digital.pl
www.elo.com